bijna in Goa - Reisverslag uit Delhi, India van saar en siets dickhout van 't kruis - WaarBenJij.nu bijna in Goa - Reisverslag uit Delhi, India van saar en siets dickhout van 't kruis - WaarBenJij.nu

bijna in Goa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg saar en siets

10 Januari 2010 | India, Delhi

even snel een vanaf het vliegveld in Delhi...weer vertraging met het vliegtuig naar Goa! Gister mochten Siets en ik uiteindelijk mee met de vlucht,maar dat was echt nog even spannend,zaten met nog 5 ander ipb-ers lekker buisnes class!! dus we hebben het er nog even lekker van genomen.aangekomen in Delhi moesten wij nog 2 uur wachten op onze tassen...we hoopte dat de man die ons op zou halen en ons naar het hostel zou brengen er nog wel stond na die vertraging...was inmiddels al 5 uur s'nachts daar. Maar gelukkig stond hij er met een bordje Sietske van 't kruis,tussen nog 100 andere Indiers die stonden te wachten.Het was enorm mistig en zoooo druk! Ik vond het heel indrukwekkend allemaal.Toen de auto zoeken met onze vriend...intussen werden wij aangestaard alsof we buitenaarts waren...haha het werd door de mist extra mysterieus en spannend! de reis naar het hostel was ook heel spannend want je zag geen hand voor ogen.maar uitendelijk veilig aangekomen in het hostel kregen wij onze kamer met een bed als 2 planken en een badkamer waar je niet eens naar kon kijken..ach ja dan maar niet douchen he.na ongeveer 1 uur geslapen te hebben met een oude Indier voor onze deur,een soort bewaker die daar al 35 jaar in dienst was kregen wij ons ontbijtje..het was zo koud dat we hoopte wat warmer te worden van wat voedsel..dat werden wij gelukkig. we hebben ons snel klaargemaakt om naar het vliegveld te vertrekken om een ticket te regelen naar Goa (de zon)!! dat is gelukt nu zitten wij lekker op het strand in Anjuna. we hebben de eerste 2 nachten in een hostel genaamd The white negro geslapen.De komende nachten slapen wij aan het strand in een soort luxe tent met wc en douche.Morgen is Siets jarig en dat gaan wij heerlijk op het strand vieren!

P.s dit verhaal hebben wij eigenlijk op het vliegveld geschreven toen wij naar Goa gingen maar op het moment van verzenden viel de computer uit.

Dikke zoenen sietsensaar

foto's komen er aan!!

• 10 Januari 2010 - 09:26

Kyra:

Wat een prachtig eerste verhaal SietsenSaar! Ik kan het helemaal mee ruiken en voelen + voor me zien. Geniet gigantisch en vertel snel meer!
    liefs Kyr

• 10 Januari 2010 - 11:54

Malinka :

leuk van jullie te horen schatjes! fijn dat het zo leuk is! dikke x

• 10 Januari 2010 - 12:20

Lisa:

heee wat goed jongens dat jullie toch nog mee konden he haha! champagne en al!
    strand dus he.. mmm..
    nou ik ben jaloers, ging net bijna weer op mn bek in amsterdamsneeuwstad.
    was vannacht zo koud dat ik bijna niet vooruit kwam haha
    saar je bent waarschijnlijk al zwart, en al helemaal als jullie terug zijn, dus ik ga alvast naar de zonnebank ;)
    heeeeel veel plezier lieverds! laat snel nog wat van jullie horen kusss!

• 10 Januari 2010 - 13:52

Sarah Ladiges:

KLinkt super dames!! Heel veel plezier!
    En siets: van harte metje verjaardag, lekker op t strand vieren.
    Wij zitten hier nog lekker in de sneeuw ;)
    Kus Sarah

• 10 Januari 2010 - 13:54

Sas:

He Saar en Sietse,
    Beetje moeilijke start dus lees ik?!
    Ach in India is niks zoals in NL, dus hou dat maar in je achter hoofd....
    Veel plezier en een mooi reiservaring daar. Hopelijk kom je met mooie stofjes terug Saar voor je kleding.
    X Sas

• 10 Januari 2010 - 13:58

Roos:

HAHA was even een cultuur shock zeker van champagne naar nie teens kunnen douchen!!! En nu weer in een luxe tent. Hier is het -10 en het blijft maar sneeuwen. Wat een verschil met jullie.
    Veel plezier xx

• 10 Januari 2010 - 17:11

Maroesha:

Klinkt spannend en vooral heerlijk nu op dat strand! Het woordje 'spannend' viel ook wel tien keer in het verslagje! Whahaha! Geniet maar schat en have fun fun en fun. Kan niet wachten op de foto's ! xxx Maroes,greetz aan Siets!(ben aan 't opwarmen na sneeuwtocht..tis hier nu echt min 10...des te meer reden om die zon daar goed in je lichaam en geest op te nemen!!!)

• 10 Januari 2010 - 18:50

Talitha:

Zo jaloers! Siets van harte! Hoop snel het vervolg te kunnen lezen, geniet ervan! Xxx

• 10 Januari 2010 - 20:10

Lisa:

En nog gefeliciteerd siets! liefs

• 10 Januari 2010 - 21:27

Hanneke:

ha meiden,
    niet eens douchen, nou dan moet die douche wel erg zijn geweest. lekker dat jullie nu aan het strand zitten. Sietske, gefeliciteerd en een heel gezellige dag.

• 12 Januari 2010 - 20:56

Nel:

hoi Saar.
    Wat leuk om zo snel wat te horen.Nu al het nodige meegemaakt.
    Meiden , ga er maar enorm van genieten.
    Ik volg jullie belevenissen.(sietse, (nog) gefeliciteerd)
    Liefs, nel

• 13 Januari 2010 - 09:03

Ida:

Wauw,
    Net weg en nu al zoveel meegemaakt.
    Heel veel plezier. Ik ben benieuwd naar jullie volgende avonturen.
    Brrrrr... wat is het hier koud,
    Liefs Ida

• 27 Oktober 2010 - 05:56

Rick:

Wat is er met de landingsbaan op goa aan de hand?